reede, 22. detsember 2017

Meenutused jõulunädalast

Ma kirjutan sulle jõulunädalast.1. Esmaspäeval oli jõululaat. Mulle meeldis väga jõululaat.2. Teisipäeval laulsime kooli ees. See meeldis mulle väga.  3. Kolmapäeval me tantsisime. Mulle meeldis hip-hopi tantsida.4. Neljapäeval saime kingi jõulumoori käest.MARTALIIS

Minu üks päev enne jõuluvaheaega.Minu üks päev enne jõuluvaheeaega oli selline: kõik hakkas peale, et me tõime kaasa mingimängu ja hakkasime neid mänge mängima.Mina tõin mängu nimega "Halli kalli".Meil oli söögiks 1 suur ja ilus küpsisetort.Üks asi oli eriti lõbus. Kuna meil oli just toomapäev oli meil kombeks lustida Tahma-Toomasega.Kui Tahma-Toomasega oli ära mängitud siis kogunesime aulasse. Seal tuli meile külla mitte jõuluvana, vaid hoopiski jõulumemm.Temaga oli väga lõbus. Tantsisime, laulsime kuni lõpuks hakati kinke jagama.Jõulumemmel oli kaasas ühed väikesed karbid, mille peale oli kirjutatud number 1 ,2, 3 ,4, 5 ja 6.Igal klassil oli oma tants, laul või luuletus.Oli tore päev.Soovin häid jõule! UKU VELI

  Me käisime jõululaadal. Me müüsime seal asju. Laadal oli väga tore. Ma ostsin muffineid ja mahla. Sain kaasa tasuta kõrre. Ma sain kõige rohkem asju maha müüa. Mul oli laulupeol väga lõbus. Selle pärast et seal oli Jõuluvana. Ta jagas kingitusi. Mulle meeldis mu kingitus.TEVON

Tere, mul läks jõululaadal hästi. Sain palju asju maha müüdud. Ma ostsin mõned asjad,palju ei ostnud. Ma ostsin muffini´ja õunamahla. Mul läks ka jõululaulu laulmine hästi kooli ees. Ka tants tuli välja hästi. Nejlapäeval oli meil jõulupidu. Meil käis Jõuluvana külas koolis. Jäin oma kingitusega rahule. Meil oli tore päev.
TEVIN

Esmaspäeval oli meil jõululaat. Kõige rohkem meeldis mulle jõululaat. Jõululaadal osteti ja müüdi näiteks kirjukoera pallikesi, piparkooke ja õnumahala. Mina ostsin kirjukoera pallikesi ja kaks vurri.Tantsupäeval tantsiti erinevaid tantse saalis. Kõlasid laulud. Meie tantsud olid kõige lahedamad. Meile õpetati tantse.Laulupäeval laudi. Meile õpetas laule õpetaja Merilin. Meie klass laulis ainult ühe laulu. Meie laulud olid päkapikkudest ja jõulu teemalised. Lõpuks oli meil jõulupidu, kus me saime oma kingid kätte. Ma pidin lugema luuletuse.Häid jõule, MIKK

Esmaspäev oli jõululaat ja ma müüsin kõik oma kaasavõetud asjad ära.Teisipäev oli laulu ja pillimängu päev, ma mängisin käsikellasid ja laulsin.Kolmapäev oli tantsupäev tantsisin kahte tantsu "Kõpus käik" ja "Mu koduke on tilluke".Neljapäev  jõulumemm tuli ja saime kingid.Reede oli digipäev jeeeeeee. MIRTEL-MIA

Jõulueelne nädal oli koolis tore. Teisipäevast saati olid meil üritused, sai pähe öppida luuletusi, tantsida ja sai laule õppida. Neljapäeval oli viimane koolipäev. Siis tuli üks päkapikk, kes rääkis enda eluloo, kuidas ta päkapikuks sai. Siis ta tegi meile mänge: ta viskas üllatusmunad õhku, millised maha kukkusid, ei lugenud. Need, mis kätte saadi, visati uuesti õhku, kuni jäi järgi üks muna. Siis tehti nende järgi mingi harjutus. Ja me saime kingid. Kokkuvõttes oli see nädal lõbus. UKU

Esmaspäeval tuli meile külla kooli kirikuõpetaja. Ta rääkis meile kuidas sündis
Jeesus Kristus. Ja ta andis mulle piibli. Meil oli veel esmaspäeval ka laat. Mina ka küpsetasin muffineid ja piparkooke. Sellel laadal teenisin ma endale 6 eurot. Teisipäeval me laulsime kooliees. Mulle väga meeldis. Kolmapäeval tantsisime kooliees. Mina tantsisin 2 tantsu. Neljapäeval käis meil koolis jõulumemm. Mina sain endale kingituse. Oli väga tegus koolinädal.
Tervitab TANEL

Esmaspäeval käis meil koolis kirikuõpetaja.Kolmapäeval tantsisime.Neljapäeval tuli meile kooli jõuluvana külla.TAAVET

Minu jõulujuttEsmaspäeval käis meil kirikuõpetaja.Teisipäeval oli laulupäev.Kolmapäeval oli tantsimispäev.Neljapäeval käis jõuluvana abiline.Reedel on meil digipäev.MARKUS

Viimane kooli nädalSee oli väga lõbus.Saime kinke.Mina sain endale väikse kass võtmehoidja ja kommikarbi.Kehalise tunnis sain mõnda asja kaasa teha.KELIS

Jõulujutt
Meil käis kirikuõpetaja. Kõik laulsid. Ja kõik veel  tansisid. Tuli veel jõulunaine.
LEVON
 
Mul oli väga lõbus neljapäeval.Mulle meeldis päkapikuga mängida.Minu arust olid kõik rõõmsad ja lahedad.LEILA

Viimane kooli nädalViimane kooli nädal oli jõulunädal. See oli lõbus nädal,aga ka tegus nädal. Koolis  sel juhul hommikuti lauldi, tantsiti ja tänati  heategijaid. Me saime kingitusi. Me saime ka üllatusi ja lõbutseda.See oli lahe nädal.Viimasel  päeval oli eriti tore koos olla. Ja nädal läks nagu ludinal.DELISA

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar