kolmapäev, 16. mai 2018

Meie emad, kes on kes?

Minu ema
Minu ema nimi on Tiina.Ta on 40 aastat vana.Minu emal on pikad mustad juuksed,
rohelised silmad ,mustad prillid, ta on tavalise pikkusega  inimene.Minu ema hobid
on aiandus ja laulmine.Minu ema on virk, lõbus,tore.Minu emaga on tore mängida,
jutustada ja koos olla.
Minu ema:
on ilus nagu liblikas,
on kiire nagu gepard,
on õrn nagu udusulg,
on särav nagu staar
on osav nagu orav,

on nutikas nagu hunt.
















Minu ema nimi on Marina.Ta on 41- aastane. Minu emal on punased juuksed ja sinised silmad
ja minu ema kannab prille vahel.Minu emale meeldib aiandus.Ta on mulle väga kallis, sest
ilma temata oleks meil väga raske. Minu ema naeratab kui on õnnelik. Minu ema on hea kui
pahandust ma ei tee. Mulle meeldib emaga koos koristada ja nõusi pesta.
Kõige maitsvam söök, mida ta on mulle teinud on boršisupp.
Minu ema:
on ilus nagu liblikas,
on kiire nagu kass,
on õrn nagu lill,
on särav nagu täht,
on osav nagu kotkas,
on nutikas nagu öökull.



Minu ema nimi on Annika.Ta on 32 aastane.Mu emal on pruunikad juuksed.Ta on normaalse pikkusega.Tall on sinised silmad.Mu ema hobi on aiiatöö tegemine.Mu
ema iseloom on,et,ta on rõõmus selle pärast,et ta suhtleb.Mu ema iseloom on ka
see,et ta on tore selle pärast,et on rõõmus.Mu ema iseloom on,et hoolitsev.
Meile meeldib koos teha süüa.Kõige maitsvam söök on tall makaronid.
Minu ema on:
on ilus nagu päike,
on kiire nagu välk,
on õrn nagu lill,
on särav nagu kuu,
on osav nagu orav,
on nutikas nagu rebane.
Minu ema nimi on Leili, ta on 27 aastane. Minu emal on pruunid silmad, minu ema juuksed on pruuni värvi. Minu ema hobi on koristamine. Minu ema on lahke ja ta on mulle kallis ja armas. Meile meeldib koos teha koos igasuguseid asju. Minu ema on ilus nagu maasikas.




Minu ema nimi on Piret. Ta on 37-aastane. Minu emal on pruunid silmad ja mustjaspunased juuksed. Minu emale meeldib teha lilleseadeid. Minu ema on hea suhtleja, sest ta räägib telefonis liiga kaua. Meile meeldib emaga koos küpsetada. Minu ema maitsvam söök on fritüüritud pelmeenid.
Minu ema:
On ilus nagu liblikas,
on kiire nagu orav,
on õrn nagu kass,
on särav nagu säraküünal,
on osav nagu rebane,
on nutikas nagu robot.







Minu ema nimi on Annika. Ta on 33 aastane. Minu emal on sinised silmad, minu emal on pruuni värvi juuksed. Minu ema hobi on töö tegemine. Minu ema on hea, minu ema on lahke, minu ema on tore. Meile meeldib koos emaga mängida. Mu ema oskab kõige paremini lasanjet teha.
Minu ema:
on ilus nagu maasikas,
on kiire nagu välk,
on õrn nagu seen,
on särav nagu päike,
on osav nagu hiir,
on nutikas nagu rebane.

Minu ema nimi on Ede. Ta on 36 aastane. Minu ema silmad on sinised ja ta on keskmise kasvuga. Talle meeldib meisterdada ja maalida. Minu ema on rõõmus, elav ja aktiivne. Meile meeldib koos meisterdada ja maalida. Kõige maitsvam söök mida ta valmistab on üllatussöök.
Minu ema:
on ilus nagu kristall,
on kiire nagu kass,
on õrn nagu liblikas,
on särav nagu päike,
on osav nagu kotkas,
on nutikas, nagu minu ema olema peabki!




Minu ema nimi on Marina.Ta on 41- aastane.Minu ema on punased juuksed, tumerohelised silmad. Meile meeldib koos koristada.Mulle meeldib kui ema teeb friikartuleid.
Minu ema:
on ilus nagu modell,
on kiire nagu tuul,
on õrn nagu planeet,
on särav nagu päike.
on osav nagu meister,
on nutikas nagu geenius.


Minu ema nimi on Kadri. Ta on 38 aastane. Minu emal on mustad juuksed. Tema silmad on rohelised. Minu ema on lühikest kasvu. Minu emale meeldib aiandus. Ta kasvatab lilli ja maitsetaimi. Ta on lahke, sõbralik ja abivalmis. Meile meeldib koos peenart teha. Kõige maitsvam toit, mida mu ema teeb on kartulid viineritega.
Minu ema:
on kiire nagu rebane,
on ilus nagu kaisukaru,
on õrn nagu portselan,
on särav nagu klaas,
on osav nagu jänes,
on nutikas nagu rebane.
Minu ema nimi on Ive.Ta on 49 aastane. Minu emal on pruunid juuksed.
Minu emal on sinised silmad. Ta on normaalse pikkusega. Minu emal meeldib ipodiga mängida,
ta tegeleb ka aiandustega. Minu ema on sõbralik ja hea .Ta hoolitseb teiste eest .Ta mängib minuga
podit .Kõige lemmikum toit mida ta oskab teha, on boršisupp.
Minu ema :
on ilus nagu päike,
on kiire nagu mina,
on õrn nagu  kass,
on särav nagu päike,
on osav nagu kokk,
on nutikas nagu õpetaja.
Minu ema nimi on Siegrid.Ta on 42 aastane. Minu emal on sinised silmad, emal on kartulikoore  värvi juuksed. Ema on keskmist kasvu. Minu ema hobi on käsitöö . Minu ema on armas, abivalmis, hell, sest ma näen iga päev, kuidas ta lapsi armastab. Ta on mulle väga  armas. Meile meeldib koos käsitöö. Kõige maitsvam söök, mida ta valmistab on pasta.
Minu ema:
on ilus nagu lill ,
on kiire nagu  jänes,
on õrn nagu  sulg,
on osav nagu orav,
on nutikas nagu rebane.

Minu ema nimi on Kätlin.Ta on 45 aastane.Minu emal on sinised silmad Mu ema on normaalse
pikkusega.Minu ema juuksed on blondi värviga. Minu ema hobi on aiatööd.Ta kasvatab lilli ja
maitsetaimi. Minu ema on rõõmus, sest ta naerab. Minu ema on kallis, sest ta on tore. Ta on
lõbus. Ta on nii ilus.Minule meeldib koos emaga riisuda ja televiisorit vaatata. Kõige parem
söök, mida ta valmistab, on makaronid.
Minu ema: on ilus nagu kristall,
on kiire nagu turbo,
on õrn nagu klaas,
on osav nagu välk,
on särav nagu klaas,
on osav nagu koer,
on nutikas nagu rebane.
Minu ema nimi on Egle.Ta on 39.Minu emal on blondid juuksed  ja otsad on
hallid,silmad on tal rohekas -sinised.Tal on lühikesed juuksed. Minu ema hobid
on soengute tegemine, ta õpib uusi patse tegema. Minu ema on armas, sest ta
armastab minu peret. Ta on lahe, sest ta teeb väga palju nalja. Ta on aktiivne,
sest ta on väga palju õega väljas. Meile meeldib koos süüa teha ja õppida patse
tegema. Minu ema tehtud kõige maitsvam toit on tomati ja sibula salat.
Minu ema:
on ilus nagu lill,
on kiire nagu liblikas,
on õrn nagu sulg,
on särav nagu päike,
on osav nagu professionaal,
on nutikas nagu hunt.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar