pühapäev, 22. märts 2020

23.03 Esmaspäev

Tere hommikust! 
Kohtume kell 12.00 zoomis.

MATEMAATIKA

Opiq. teema 9.2 Jagamine kahekohalise arvuga.
Samad ülesanded on ka õpikus lk 68-69, kuid  lastel on erinevad õpikud
ja mõnel veel ühikud kroonides. 
Harjuta  opigus jagamist  ja tekstülesannete lahendamist.
Arvutada võid kirjalikult ilma kalkulaatorita ka ruudulisse vihikusse.


Kirjuta opiqust 3 ülesande (ise vali) teksti vihikusse ja lahenda korralikult.
Andmed, tehted koos selgitusega mida said teada/leidsid.
Ära unusta ühikuid ja vastust. Tehted tee  nii nagu oleme õppinud,
kirjalik jagamine/korrutamine , üksteise all liitmine/lahutamine.
Ka tekst ja numbrid olgu ilusti korralikult kirjutatud. Lohakaid töid ei soovi näha.

Nuputa


Õpetajale esita:

Oma 3 ülesande lahendused  vihikus pildina.

EESTI KEEL

  •  Tee töövihikust ära lk 49
  • Alusta juturaamatu lugemist, kui sa veel pole seda teinud.
  • Loe täna vähemalt 10 lehekülge.
    • kirjuta korraliku käekirjaga vihikusse 7 lauset
    • (umbes 50 sõna) oma loetud raamatust.
    • Kirjutamist alusta sealt, kust alustasid täna  lugemist.

    Õpetajale saada 
    • töövihikust lk 49 H 108 ainult need sõnad, mida ühendasid,
    • H 109 ainult need sõnad, milles oli poolitamise viga.
    • Sina poolita nii kuidas peab poolitama.
    • Pilt oma vihikust, korraliku käekirjaga tekst
    • Pane kirja raamatu pealkiri, mida loed ja millised leheküljed täna lugesid.

    Näide: Lugesin raamatut “Saladuslik veski” Autor Linda Goodnight.
    Täna lugesin lk 165-178.

LOODUSÕPETUS


Tee ära opiqu töö. Võid kasutada õpiku abi.

Tee kodus emale, isale, vanaemale -vanaisale massaaži ja nimeta/näita talle tema peal kõik kehaosad, mida tead. Kas eksisid?

Õues jälgi kevade saabumist.Vaata, kas lilled on juba tärganud, pungad suuremaks läinud jne

Õpetajale saada oma kevade saabumise märkamised. 
Kas  kirjutad, mida märkasid või saadad pilte.

Uuri e-koolist, inglise keele blogist ja meililt ka teiste õpetajate ülesandeid.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar