laupäev, 21. märts 2020

Laste arvamused kodus õppimisest


Lapsed kuulasid, mida arvab kodusõppimisest 6.kl õpilane Helena Maria Reisner, kes on tuntuks saanud peaosatäitjana filmist “Seltsimees laps”.
Meie klassi laste arvamused koduõppest?
Koduõppe juures on tore see, et oled kodus ja sa saad teha vahetunni siis kui tahad ja meile ei anta palju õppida. Halb on see, kui õppimist on palju ja muidu seletab õpetaja kõik ära, siis kodus ei ole õpetaja, on hoopis ema või isa. n Näiteks isa pole õpetamisega harjunud. Seega õpetab mind ema, aga tal on tööd teha ja ta ei saa kahe lapsega korraga tegeleda ja selle koduõppega peab harjuma. Aga koolis, kui on vaheaeg ja see saab läbi, siis kooli minnes ei pea ma harjuma, vaid see on juba nagu igapäevane elu.

Kodus õppimisel on omad head ja halvad küljed. Head küljed on need, et saab kodus õppida ja kauem üleval olla. Halvad küljed on need, et ei saa sõpradega silmast silma näha ja tegelikult tüdinen ma kodust ära. Mulle ei meeldi, et peab kogu aeg arvutis olema ja kogu aeg peab pildistama. Helena Maria ütles, et pole üldse raske, kuid minu arvates on küll palju tööd.


Ma arvan koduõppimisest seda, et koolis on poole parem. Mulle väga ei meeldi, sest väga raske on järge taga ajada. Õppimine võiks mängulisem olla.

Mul vahepeal ei lähe hästi, aga mõnikord läheb väga hästi. Ma sooviksin pigem koolis olla mitte kodus, sest kodus on natuke raske.

Mulle meeldib kodus õppida,
see on lõbusam ning võib hiljem ärgata.
Ma lootsin,et koduõpe tuleb rohkem mängulisem,
aga kahjuks mitte. See õppimine võikski olla rohkem mängulisem.

Mulle eriti ei meeldi koduõppe sest siis on raskem õppida.
Miks? Sest õpetajat pole kõrval, kes seletaks ja aitaks kui vaja.
Aga kui on vaja siis õpin ka kodus, aga koolis oleks parem.

Koduõppe on igav, kuna päevast päeva pole midagi teha.
Tegelikult on mul ainult 1 asi millest koduõppel rõõmu tunda.
Nimelt on rohkem aega õppimiseks ja ära saatmiseks kui digipäeval.
Mina olen Helena Mariaga samal arvamusel. Kodus on igav olla,
kuid enda lõbustamiseks tuleb käia õues.

Tagasiside koduõpe kohta:
On natuke raske aga muidu on hea. Kuigi tahaks kooli tagasi.

Kodus hea õppida.
Mulle meeldib, et on parem olla.
Mulle ei meeldi see, et pole teisi sõpru.
Teistmoodi võiks olla see, et oleks rohkem zoomi videosi.
Ma olen Helena Mariaga nõus.


Ma arvan et kodus on raskem õppida kui koolis.
Meeldib see, et kui sa saad varem õpitut näiteks kell 12, siis saad õue minna.
See on raske, et liiga palju asju teha. 


Ma arvan, et see pole parem kui kool,
sest koolis saab õpetajalt küsida rohkem ja vahetund kestab kauem.
Koolis on sõbrad. Ja tunnid on põnevamad.
Koolitunnid lähevad kiiremini kui kodus.
Ma olen nõus Helenaga, et kodus ei saa alati kellegi käest küsida
ja ei näe sõpru.


Mina ütleks niimoodi, E-õppe on mingis mõttes väga kasulik,
aga samas mõnedele raske. Kuna koolis me teeme koos õpetajaga
tööd ja me tunneme end turvalisemalt.
Aga kodus vähemalt pooled on oma asjadega üksinda ja ei olegi
kedagi kellelt küsida. Minu arust pigem nagu see on küll kasulik,
et me kõik ninapidi koos ei ole, aga samas on natuke keerulisem õppida.




Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar